درهم برهم

کسانی که 7 تفاوت بین دو عکس پیدا می کنند ضریب هوشی آنها بالای 120 است

کسانی که 7 تفاوت بین دو عکس پیدا می کنند ضریب هوشی آنها بالای 120 است

بازی تفاوت را بیابید: آیا می توانید 7 تفاوت بین دو عکس بسیار مشابه در کنار یکدیگر را در 19 ثانیه تشخیص دهید؟

iki resim farkı

بازی نقطه تفاوت از کاربر می‌خواهد که تفاوت‌های بین دو تصویر مشابه را شناسایی کند. این یک فعالیت محبوب است که هم کودکان و هم بزرگسالان می توانند از آن لذت ببرند.

فرض اصلی این فعالیت این است که دو تصویر مشابه در کنار هم قرار می گیرند و شرکت کننده باید تمام تفاوت های بین دو تصویر را شناسایی کند. برای تکمیل این چالش، شرکت‌کننده باید روی تصاویر تمرکز کند و تفاوت‌های بین آنها را شناسایی کند.

به‌جز عنصر سرگرم‌کننده، به توسعه مهارت‌های منطقی و تحلیلی فردی که آن را امتحان می‌کند کمک می‌کند. می توان آن را به تنهایی برای آزمایش مهارت های مشاهده یا با دوستان و خانواده انجام داد. تلاش در گروه به شما امکان می دهد به سرعت تعیین کنید که چه کسی سریع ترین در گروه است. بیایید شروع کنیم.

نگاهی دقیقتر بیندازید: 7 تفاوت بین دو عکس پیدا کنید

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا کاربران را وادار می کند تا 7 تفاوت بین دو تصویر مشابه را در 19 ثانیه پیدا کنند. این یک راه عالی برای صرف زمان با کیفیت برای بهبود مهارت های مشاهده شما است.

در اینجا نمای نزدیکتر از تصاویر، یکی زیر دیگری است:

resim farkı

تصویر صحنه‌ای از اتاق را به تصویر می‌کشد که در آن کودکی در حال تنبلی، تماشای ویدیوها بر روی رایانه لوحی است و اتاق کاملاً نامرتب است. به تصویر با دقت نگاه کنید و سعی کنید آنچه را که این دو تصویر را متفاوت می کند پیدا کنید. 7 تفاوت بین این دو عکس وجود دارد و شما 19 ثانیه فرصت دارید تا آنها را پیدا کنید.

آیا می توانید همه تفاوت ها را پیدا کنید؟

کلید یافتن تفاوت‌های بین دو عکس، تماشای دقیق تصاویر و توجه به تفاوت‌هایی است که توجه شما را جلب می‌کند. در حالی که برخی از تفاوت ها به راحتی قابل تشخیص است، برخی دیگر می توانند کمی چالش برانگیز باشند.

تاکنون چند تفاوت دیده اید؟ عجله کن زمان داره میگذره خیلی زود زمان تموم میشه حتی اگر نمی توانید همه تفاوت ها را در زمان مشخص مشاهده کنید، ناامید نشوید. ما در نهایت راه حل را ارائه خواهیم کرد. افرادی که مهارت‌های مشاهده خوبی دارند، می‌توانند بیشتر، اگر نه همه، تفاوت‌ها را در مدت زمان تعیین‌شده تشخیص دهند.


این موارد نیز محبوب هستند:


پاسخ:

این فعالیت به عنوان یک تمرین مغز عمل می کند که مغز شما را درگیر می کند و تفکر منطقی و تحلیلی را تشویق می کند. شرکت‌کنندگان باید در برابر اصرار برای بررسی راه‌حل‌ها ابتدا مقاومت کنند، زیرا انجام این فعالیت نتایج مفیدی به همراه نخواهد داشت.

آیا همه تفاوت ها را متوجه شده اید؟ زمان به پایان رسیده است. چند نفر از شما توانستید همه تفاوت ها را متوجه شوید؟ تعجب می کنید که همه تفاوت ها چیست؟ سپس، راه حل زیر را بررسی کنید.

cevaplar

رنگ مورد علاقه شما منعکس کننده است شخصیت شما را نشان می دهد! || ما را دنبال کنید: فیس بوک ، تویتر، <اینستاگرام < /h3>

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا